Monday 20 November 2017

Forex price action scalping volman


Skalowanie akcji na rynku walutowym. Głębokie spojrzenie w dziedzinie profesjonalnego skalpingu Opis Działanie na rynku Forex Scalping zapewnia unikalne spojrzenie w dziedzinie skalpowania profesjonalnego. Pełen niezliczonych przebojów, ten obszerny przewodnik po intrygującej taktyce czyta czytelnika prosto w serce krótkoterminowych spekulacji. Książka jest napisana, aby pomieścić wszystkich aspirujących przedsiębiorców, którzy mają zamiar iść profesjonalnie i którzy chcą przygotować się jak najdokładniej do tego zadania. Niewiele książek zostało opublikowanych, jeśli w ogóle, które dotyczą kwestii skalpowania do tak drobnego i szczegółowego poziomu, podobnie jak Skalowanie akcji na rynku Forex. Setki ustawień, wpisów i wyjść (wszystko na pip) i zasad działania w zakresie ceny są omówione w szczegółach, a także słynne kwestie dotyczące psychologicznej strony pracy, a także bardzo ważne, ale często pomijane aspekty sprytnej rachunkowości. Książka, licząca 358 stron, otwiera bogatą wiedzę, dzieli się wiedzą i technikami, które są po prostu bezcenne dla każdego skalpera, który ma poważny wpływ na jego handel. Więcej informacji o produkcie Format Paperback 360 stron Wymiary 170.18 x 243.84 x 22.86mm 589.67g Publikacja data 12 maja 2017 Wydawca Wydawnictwo On Demand Publishing, LLC - Streizuj przestrzeń Przerwa w druku Light Tower Publishing Publikacja CityCountry Wielka Brytania Język Angielski Ilustracje black amp białe ilustracje ISBN10 9090264116 ISBN13 9789090264110 Bestsellery w rankingu 38,207 Osoby, które kupiły ten produkt kupiły również O Bob Volman Bob Volman (1961) jest niezależnym przedsiębiorcą działającym wyłącznie na własny rachunek. Skutek cenowy przez wiele lat został poproszony o zapakowanie całej jego wiedzy i rzemiosła w podręcznik wszechstronny dotyczący taktyki w ciągu dnia. Działanie na rynku Forex Skalping jest oczekiwanym oczekiwaniem. PUBLISHER039S UWAGA: w YouTube kilka niezrozumiałych filmów zamieszczonych przez dostawców komercyjnych twierdzi, że fałszywie przypisuje się do książki i autora. Ostro potępiamy te praktyki. Dla tych, którzy chcą dowiedzieć się więcej o książce, darmowe fragmenty (pdf) są dostępne do pobrania na: infoFPAS. wordpressshow więcej Oceny książek na Goodreads Goodreads to największa na świecie strona dla czytelników z ponad 50 milionami opinii. We039re przedstawiają miliony ocen czytelników na naszych stronach książki, które pomogą Ci znaleźć nową ulubioną książkę. Akceptujemy te metody płatności Kopiuj 2017 Book Depository Ltd. UK. Zarejestrowany numer firmy: 5124926Bob Volman - Cena Skalowanie Bob Volman - Cena Skalowanie akcji Im ciekawy - czy jest ktoś tam przy użyciu swojego podejścia z powodzeniem (lub bez powodzenia) Dzięki za utworzenie wątku. Znam kilka osób, które używają swojej metody i są z tego bardzo zadowolone. Rozmawiałem z nim kilka razy, aby spróbować go zorganizować w internecie na futures. io (dawniej BMT), ale nie był w stanie przekonać go, aby to zrobił. Chciał utrzymać niski profil. Być może jeden dzień się zmieni, a my możemy wykształcić więcej ludzi na temat jego metod. Ze względu na ograniczenia czasowe nie proszę mnie, jeśli Twoje pytanie można rozwiązać lub odpowiedzieć na forum. Potrzebujesz pomocy 1) Przestań się zmieniać. Brak nowych wskaźników, wykresów lub metod. Bądź spójny z tym, co jest przed tobą. 2) Zacznij dziennik i opublikuj je codziennie z uwzględnieniem swoich mocnych i słabych stron. 3) Ustal cele dla siebie, aby dotrzeć codziennie. Uczyńcie je, jak sobie radzisz, a nie ile zarobisz. 4) Przyjmij odpowiedzialność za swoje działania. Przestań szukać gdzie indziej, aby wytłumaczyć złe wyniki. 5) Gdzie zacząć jako przedsiębiorca Obejrzyj ten webinar i przeczytaj ten wątek w setkach pytań i odpowiedzi. 6) Pomoc w korzystaniu z forum Obejrzyj ten film, aby poznać ogólne wskazówki dotyczące korzystania z serwisu. Jeśli chcesz wspierać naszą społeczność, zostań członkiem Elite. Thread: Książka. Forex Price Action Scalping by Bob Volman Originally Posted by sean1963 Chciałbym docenić dane od doświadczonych przedsiębiorców o tej książce. Przeczytałem to kilka razy i wiem, że jestem gotowa na jakieś informacje zwrotne. Mam nadzieję, że mogę znaleźć proste skalpowanie metosów, które mogę codziennie otwierać NY. Ta książka wydaje się mieć zasługę i czytałem wiele różnych postów na forach. Najtrudniejsza część, którą znajduję, faktycznie wierzy, że dane otrzymane od różnych podmiotów gospodarczych. Nie jestem cholernie na tej metodzie, ale wydaje się, że mają jakieś poważne zasługi. Proszę dać mi komentarze i sugestie, jak postępować w moim poszukiwaniu odpowiedniego stylu. Nie miałam pojęcia o tym przeczytać, ale o wielkiej obserwacji, jeśli chodzi o wiarę w dane otrzymane od różnych przedsiębiorców. Nie jest tak, że inni handlowcy nie wiedzą, o czym mówią, ale w niektórych przypadkach są prawdziwe: ale głównie dlatego, że w handlu nigdy nie zawsze robię to lub zawsze robisz, lub nigdy tego nie robisz, lub nigdy tego nie robisz. Co w większości przypadków znasz, to opinie oparte na osobistych nastawieniach, sytuacji i doświadczeniu. To, czego potrzebujesz mieć nie tylko pozytywne doświadczenia w dłuższej perspektywie niż negatywne, to możliwość sprawdzenia, na czym polega fakt, opinia lub B. S na podstawie dostępnych informacji. Możesz to zrobić, ucząc się podstaw i praktyki, praktyki i praktyki. Do skalpowania w szczególności istnieją różne sposoby handlu na skórze głowy. Niektórzy używają więcej wskaźników niż inne, niektóre używają różnych ram czasowych, wielu ramek czasowych. Wszystkie ruchy IMO mają te części: ruch w dół lub na boki Momentum silny, słaby lub płaski początek środkowy lub koniec poprzedniego poziomu wsparcia i oporu. To nie problem, problem polega na tym, że wszystkie one można mierzyć więcej niż jeden sposób. Co musisz zrobić, co jest najlepszym sposobem dla Ciebie. Robisz to robiąc to, co robisz: zadaj pytania, czytaj posty, szukaj w wyszukiwarce google. Im bardziej robisz to na początku, tym łatwiej będzie podejmować decyzje oparte na faktach i zbadać najmniejsze zło. Spróbuj, a zobaczysz różne utube wideo, które masz podczas wyszukiwania scalping na rynku forex Good Luck Gp Originally Posted by sean1963 Chciałbym docenić dane od doświadczonych przedsiębiorców o tej książce. Przeczytałem to kilka razy i wiem, że jestem gotowa na jakieś informacje zwrotne. Mam nadzieję, że mogę znaleźć proste skalpowanie metosów, które mogę codziennie otwierać NY. Ta książka wydaje się mieć zasługę i czytałem wiele różnych postów na forach. Najtrudniejsza część, którą znajduję, faktycznie wierzy, że dane otrzymane od różnych podmiotów gospodarczych. Nie jestem cholernie na tej metodzie, ale wydaje się, że mają jakieś poważne zasługi. Proszę dać mi komentarze i sugestie, jak postępować w moim poszukiwaniu odpowiedniego stylu. Hej Sean. Bob Volman jego książka jest jedną z nielicznych książek handlowych, które zdobyły miejsce na mojej półce na książki. Według Mike Bellafiore jest najbardziej spójnych przedsiębiorców, tych, którzy rządzą handlem skóry. Sukces Scalp nie opiera się na metodzie, ale na głębokim zrozumieniu, odczuwalnym na rynku, który wskazuje, który z nich działa. Słowo "elastyczność" na rynku to kluczowe słowo. Wspomniano, że czytałeś książkę kilka razy, aby zrozumieć, taka książka wymaga dużo pracy, aby ją zrozumieć. Odpowiedź nie może być podana na forum, tylko po niezliczonych godzinach przed ekranem daje prawidłowe zrozumienie, które bardzo niewiele jest w stanie podjąć ciężkiego kroku. Originally Posted by torulf39 Hej Sean. Bob Volman jego książka jest jedną z nielicznych książek handlowych, które zdobyły miejsce na mojej półce na książki. Według Mike Bellafiore jest najbardziej spójnych przedsiębiorców, tych, którzy rządzą handlem skóry. Sukces Scalp nie opiera się na metodzie, ale na głębokim zrozumieniu, odczuwalnym na rynku, który wskazuje, który z nich działa. Słowo "elastyczność" na rynku to kluczowe słowo. Wspomniano, że czytałeś książkę kilka razy, aby zrozumieć, taka książka wymaga dużo pracy, aby ją zrozumieć. Odpowiedź nie może być podana na forum, tylko po niezliczonych godzinach przed ekranem daje prawidłowe zrozumienie, które bardzo niewiele jest w stanie podjąć ciężkiego kroku Nie wiem Mike, ale zgadzam się z oświadczeniem 100. Moje najlepsze zawody Wiem, że trafię na mój cel, zanim nawet wejdę na rynek. To naprawdę o byciu w strefie. I zajmuje dużo czasu na ekranie i badania rynku do opanowania. Dlatego większość aspirujących firm handlowych nie, ponieważ myślą, że istnieje skrót lub jakieś tajne kombinacje wskaźników, które pomogą im. Wczoraj Cześć Re: Bob Volman Cena Skalping No trades for today, ale niektóre były pomijane. S1: pominięto ustawienie IRB. Wykres zaczyna się od lekkiego spadku, po którym byki wprowadzają 4 pipy powyżej poziomu 80. Po fałszywej przerwie 20EMA, byki udało się przynieść ceny w 3 pipach na poziomie 1.2300. Próbują trzykrotnie atakować strefę 00 (1,2,3), ale się nie sprawdzają. Możemy narysować linię z tymi trzema wierzchołkami, ale nie mamy jeszcze dużo dolnej bariery. Po tej trójce górnej niedźwiedzie zaczynają wyginać swoje mięśnie. Przynieś ceny do 80, biorąc wcześniejsze wsparcie. Byki już nie uczyniono i służą niedźwiedziej fałszywej przerwie (4). Niedźwiedzie trzymają się zwartych na niższych i niższych poziomach, podczas gdy byki kupują na tym samym poziomie podparcia (5 i 6). Coś trzeba dać. Albo byki zdają sobie sprawę, że tracą niedźwiedzie, stają się zimnymi stopami i nie zdołają złamać dolnej bariery. Byłem raczej zaskoczony, gdy byka udało się wycisnąć z tego ściskania. Byłem gotowy do handlu przerwą dolnej bariery. Ale po tym, jak byki udało się uciec z uścisku niedźwiedzie, szybko zamieniłem się w neutralny widok. Nie byłem pewien, kto wygrał, więc do czasu utworzenia tej konfiguracji zdecydowałem się pominąć. S2 i S3: jeśli ten zakres powstał gdzie indziej, prawdopodobnie zajmowałbym się tymi transakcjami. Pominąłem ten idealnie dobry wybór, bo uważam, że handel pod poziomem 00 jest trudny. Zostałem spalony kilka razy wcześniej. Sądząc po wcześniejszym działaniu wolnej ceny, nie sądziłem, że byki mogłyby z powodzeniem pokonać poziom 00. Czy byłoby łatwiej dla ciebie czytać jeśli ja miałem moją analizę na samych wykresach, jak to, co Kalp robi Re: Bob Volman Price Action Scalping Jakaś dobra analiza BLS, ja też jestem ostrożny na poziomach rundy i wolę czekać, czy jest jakieś postępowanie poprzez dalsze potwierdzenie przed rozpoczęciem handlu. Osobiście lubię komentować oddzielnie od wykresów, gdy piszesz trochę jak Bob (co jest świetne) i może się zaśmiecić, jeśli umieścisz to wszystko na wykresie. Ostatnio edytowane przez Kalp 9 lipca 2017 o 19:18. Re: Bob Volman Cena Scalping E1: Ta druga konfiguracja Break po prostu nie wyszło. Tendencja była niedźwiedzia, a odchylenie opadało o około 60 ostatnich obrotów. Ceny stamtąd ucierpiały pod 20EMA idealnie. Jedyne co się martwić było możliwe wsparcie w 60 obszarze, ale ponieważ nie było widoczne na wykresie, zdecydowałem się zignorować. S1: Ta konfiguracja BB była fajna, ale ponieważ była to handel kontrtrendem, zdecydowałem się pominąć. Nie widziałem żadnych przekonujących wskazówek na wykresie, sugerujących, że tendencja się odwróciła (brak wyraźnych odwrotów). S2 S3 S3: To ustawienie SB jest dobre, ale warunki są dla mnie niekorzystne. Ceny powtórzą się około 46 ostatniej huśtawki pierwszego pullback, w prawo do dawnego wsparcia obróciło opór z bloku w S1. Niekorzystna część tego handlu była widoczna na wykresie (zielona linia). Moje obawy zostały wzmocnione, gdy ceny przekroczyły zieloną linię i natychmiast odsunęły się, co doprowadziło mnie do pominięcia S3 (konfiguracja DD). M1: Ceny odbiły się od poziomu wsparcia po 40 krokach w dół (1) i zaczęły tworzyć mini podwójny wierzchołek (2 i 3). Nie ma wiele do zrobienia z tej akcji cenowej, dopóki nie powstanie drugie dno (4). To bardzo zauważalne podwójne rzeczy są interesujące. Od razu zaczęłam szukać możliwości kontrtranskrypcyjnych po tej fałszywej przerwie (F). Jeśli ceny mogą utrzymać się na poziomie 80 i powoli zrobić ściskać dobrze mają dobry system RB kontrastu. Rzeczy nie działały w ten sposób, ale wciąż szukałem długiego handlu nawet po tym, jak ceny zaczęły się oddalać od poziomu 80. Zacząłem się rozpraszać, ponieważ ceny nie były w mojej głowie nudziły mnie. Nie zauważyłem, że byki nie sprawdziły poziomu 80 do pip (5) i nie zauważyłem tego formularza konfiguracji IRB. Biorąc pod uwagę niepowodzenie byków, aby utrzymać presję na niedźwiedzie, uważam, że złamanie to było słuszne, pomimo tego wyraźnego podwójnego dna (mamy tendencję z naszej strony). Myślę, że ten przykład ilustruje jeden z punktów Volmans bardzo dobrze nie powinniśmy oczekiwać niczego z rynku. Wszystkie oczekiwania są obawą twojego wyroku i ślepy z innymi możliwościami. Powinniśmy trzymać się otwartego umysłu w handlu, ponieważ wszystko może się zdarzyć. -5.5 pip dla mnie dzisiaj. Jedną z rzeczy, które chciałbym zauważyć, jest to, że nie zawsze to robię, podczas gdy ja handluje, chociaż próbuję. Większość moich analiz odbywa się w perspektywie czasu, co odzwierciedla mój nudę i rozproszenie uwagi z rynku w czasie handlu (zły). Myślę, że próbuję stworzyć opowieść o bieżących i ogólnych cenach, które pomogą mi skoncentrować i pomagają lepiej zrozumieć cały obraz. Co czasami może wyglądać bezcelowe działanie cenowe będzie miało wiele przydatnych wskazówek pod względem możliwego kierunku, jeśli tylko trochę czasu na ich szukanie.

No comments:

Post a Comment