Wednesday 15 November 2017

Opcje dziennego handlu spx


Jak ja dzień handlu SPY. Many ludzie myślą dzień obrotu jest hazardu można wygrać na chwilę, ale w końcu wysadzić konto zgadzam się jeszcze dzień handlu SPY prawie codziennie Day trading jest częścią mojej metody przelewu i wiele strategii podejście do zarządzania moimi portfelami I dzień handlu bardzo mały kapitał, a ja kieruję zyski na moje mniej ryzykowne konta. Po co martwić się, jeśli handel na dzień to hazardu Po prostu, mogę zwiększyć moje szanse na powrót za pomocą technik zarządzania pieniędzmi, których w pełni oczekuję do pewnego dnia stracić wszystkie pieniądze w moim koncie dzień konto handlowe ma na celu pomnożenie kapitału zacząłem wiele razy, zanim to nastąpi Ta strategia działa, ponieważ dzień handlu z niewielkim procentem całego mojego portfela inwestycyjnego, a kwota I jestem skłonny do ryzyka nadal pozostaje stały, że nie próbuję mieszać moje zyski z zysku z konta natychmiast wycofuje. Już w tym roku podwoiłem pieniądze w moim dziennym koncie handlowym, a nie w złym że mamy tylko 8 tygodni w roku I ponieważ ten zysk został przekierowany, nawet jeśli zrobiłem tylko utraty transakcji od teraz nie miałbym nic do stracenia ponieważ jestem, tak mówić, bawiąc się z pieniędzmi w domu To jest co mam na myśli przez zarządzanie pieniędzmi, potwierdzając, że w każdej chwili można wysadzić konto i chronić swoją bazę, opierając się pokusie związanemu. Co się tyczy, gotuj, ale jak robisz zakupy. Choć handel na co dzień to hazard, możesz wykorzystać techniczne wskaźniki i własną wiedzę, aby wejść na rynek i wyjść z handlu z wyższymi wskaźnikami sukcesu Oto moja formuła tworzenia codziennych usług handlowych. Zajmuje się wyłącznie handlem SPY, które monitorowałem tak długo, że moje jelito często przewiduje, jak się poruszy. ponownie skoncentrowany na inwestowaniu z twoim jelitem może być skuteczny. Używam tygodniowych opcji, aby dodać dźwignię i zmniejszyć wymagany kapitał, zawsze będę handlować na wezwanie pieniężne lub umieścić, że wygaśnie pod koniec tygodnia Ta opcja zwykle ma delta około 50 , wh ich oznacza, że ​​jeśli SPY przesunie się o 1 00, opcja ta zwiększy lub zmniejszy wartość o 0 50 50 zwrotów, jeśli opcja zakupu zostanie zakupiona 1 00. Kupuję tylko połączenia i nie ma fantazyjnych spreadów. Staram się być w handel przez 40 minut max Oczywiście, czasami handel trwa kilka godzin, ale zawsze zamykam handel pod koniec dnia bez względu na to, czy chcę wejść w moje transakcje o 14:00 EST, gdy częściej niż nie handluje się płasko wiadomości z rana rano zostały już sprzedane, a wielu przedsiębiorców odbywa lunch przerwę o 1 30 lub 2 00 SPY porusza się i trzęsie się znowu. Wchodzę do handlu, wiedząc, czy SPY jest uparty lub niedźwiedzi na ten dzień, Nigdy nie popadłem w trend, jeśli SPY naciska na moje zlecenia, jeśli SPY sprowadza się do handlu. Jeśli rynek wydaje się płaski, wskaźniki RSI i MACD nie są naciśnięte w ciągu całego dnia, tylko pozostaję na zewnątrz. handel dziennie Jeśli handluje bardziej niż to najbardziej prawdopodobne jestem albo zarozumiały i myślę, że mogę zarobić więcej pieniędzy lub jestem tryi ng naprawić stratę handlową są złe pomysły. Nigdy nie ryzykuję więcej niż 30 mojego kapitału handlowego w kapitale własnym w jednym handlu Tak, ten procent jest wysoki, ale ryzykuję tylko pieniądze I m gotowi stracić To powiedział, SPY jest stabilny, więc w rzeczywistości ryzyko jest bardziej podobne. 15.Jeśli warunki są słuszne, skłonię do handlu do 4 razy wyższej średniej ceny, tylko zmniejszam się, nigdy nie rozumiem, że kupuję więcej, gdy ceny spadną, a kiedy zamknij handel Sprzedaję wszystko, czego nie skalowuję. Jest czas mojej pozycji, czekając, aż RSI przekroczy 70 lub 30, a następnie poczekaj, aż linie MACD przekroczą i przebiegną w innym kierunku również upewnij się, że wykresy MACD paski wyraźnie przypominają wzgórza, wskaźnik, że SPY nie jest płaski W tym momencie wchodzę, a jeśli SPY nadal spadnie, kupię więcej w drodze. Po wprowadzeniu handlu zawsze ustalam cenę zamknięcia, zazwyczaj 20 powyżej opcja Cena zakupu Czyniąc to chroni mnie w przypadku gwałtownego wzrostu cen na rynku i uwalnia mi fr om jest przyklejony do ekranu komputera. Nie ustawiam straty z przerwami SPY nie jest szalony niestabilny i prawie zawsze mam jakieś pieniądze, jeśli handel przechodzi przeciwko mnie Plus, nigdy nie ryzykuję więcej niż potrafię poradzić sobie z utratą Stop loss are bad because czasami rynek rzeczywiście musi spaść, zanim będzie mógł podnieść kopię zapasową Byłem w 50, tylko 20 minut później. Opieram się na moim trzeźwości na czas mój wyjście z powodów, dla których nie zautomatyzowałem tego stylu handlowego, zawsze ustawiam aby osiągnąć cel 20, ale jeśli rynek nie przyspieszy, obniży mój cel, dopóki nie będzie odpowiadać realności tego, co rynek roi. Jeśli handel przechodzi przeciwko mnie, po prostu czekaj na uptickę i skorzystaj z okazji, aby zamknąć utratę handlu Prawie każdego dnia jakiś nabywca przychodzi i spycha SPY w górę lub w dół szybciej niż zwykle w jednym wielkim handlu, ale jeśli nie sprzedam w 3 59 i przejdź wszystkie cash. I ustalają te zasady dla siebie przez wiele lat handlowych Aby poczuć jak grają w prawdziwym świecie, niech idzie za pośrednictwem handlu zrobiłem 23 lutego 2018. Uwaga Godziny na wykresie to PST. Nież od początku dnia rynek zauważył, jak wykres się naciska, a nie w dół, więc szukałem połączeń handlowych. 35 EST RSI przekroczyła linię 30, co oznaczało, że SPY najprawdopodobniej zacznie się podnosić. Nie zrobiłem jeszcze ruchu, ale zwróciłem uwagę na MACD. Po 15 minutach przebiegały linie MACD, potwierdzając, że SPY gotowe do przeniesienia się Zauważ, że słupki histogramu MACD wyraźnie przypominają wzgórza. Na 1 00 EST wszedłem do handlu, kupując SPY 27 lutego 2018 r. 210 wzywa do 1 19 korzystałem z dużego sprzedającego sprzedającego tuż przed rozpoczęciem handlu, SPY down Jeśli zdarzenie to miało miejsce później Mogłabym skalibrować i zakupić więcej połączeń, ale w tym dniu jeden otwarty i jeden zamykany handel zrobił trick. I ustawić limit, aby sprzedać wszystkie opcje w cenie 1 43 a 20 gain. At 1 30 EST Obniżyłem limit limitu do 1 37 a 15 zysku, ponieważ rynek byłem odbijając się za dużo za mnie, aby być pewnym siebie. At 1 40 EST wielki nabywca przyszedł i popchnął SPY się w cenie Mój limit hit hit, handel był zamknięty na 15 gain. Most wygrywają dni grać tak, jak ten przykład Chociaż nie liczę na duże kupujących lub sprzedających, które przenoszą SPY i pomagają mi wejść lub wyjść z handlu po korzystniejszych cenach, zdarza się to często i to jest miłe, gdy to się robi. Daj mi tylko być dziennikiem. Właśnie namalowałeś całkiem różowy obraz tego, w jaki sposób można wygenerować większe obroty z dnia na dzień Co się dzieje, każdy dzień jest inny, a kilka złych dni z pewnością usunie konto. Ale jeśli zastosujesz się do metody przelewu, możesz wykorzystać zyski z handlu dziennego, mniej ryzykowna strategia handlu Day trading jest również dobrym sposobem na utrzymanie zaangażowania się na rynku każdego dnia i pogłębienie umiejętności handlowych. Doświadczenie i wiedza pozwalają na lepsze spekulacje kredytowe lub inwestor typu "buy-and-hold". Oczywiście dzień handlu jest zabawny rush. Help wsparcie tego bloga, proszę podzielić się z nami. Prognozy. Nasi abonenci otrzymują wiadomość e-mail każdego ranka wysyłanego w ciągu 5 minut po otwarciu dzwonka Program SPX Daily Outlook zawiera określone prognozy i poziomy docelowe dla SPX i SPY wraz z naszą strategią handlową na dzień Nasze początkowe cele cenowe mają ponad 75 dokładności Dzięki tym informacjom będziesz lepiej przygotowany do własnego handlu. Łatwy do zrozumienia. Nie skomplikowane słowa lub fantazyjne argumenty Dajemy Ci podstawowe informacje potrzebne do podejścia do dnia Nie potrzebujemy być naukowcem rakietowym, aby zrozumieć jak handlować Nie ma skomplikowanych strategii związanych z umową Jeśli wiesz, jak sprzedawać prostą umowę z opcją, możesz zrozumieć naszą poranną prognozę. Za 60 Przeciętnego dziennego dnia handlowego SPX Weekly Options. We są opcjami handlowymi, którzy skupiają się wyłącznie na dniu obrotu SP 500 indeks SPX Istnieje wiele sposobów na wymianę tego indeksu, dzielimy się konkretnymi warunkami obrotu zarówno SPY, jak i SPX tygodniach Opcje SPY prognozy i strategia handlowa zostały dodane do o usługa ur w październiku 2018 r. Nasi abonenci otrzymują codziennie biuletyn informacyjny, pod którym dzielimy się swoją strategią na początku każdego dnia handlowego Dzielimy dokładny handel dzienny, który planujemy zrobić Wykorzystujemy wskaźniki, które opracowaliśmy, aby umożliwić nam dzień handlu rynek opcji i zysk z ruchu dziennego tego indeksu Nasze podejście nie jest dla wszystkich, jest wysoce spekulatywne i ryzykowne Wymaga to, aby przedsiębiorca miał kapitał, aby wytrzymać wypłaty i pozostawać w stałym obrocie na co dzień Ale jest to podejście, które okazały się być niesamowicie udane, a więc dzielimy się z naszym podejściem do handlu z tobą. Nasze podejście polega na zakupie albo połączenia, albo w tygodniowym pakiecie SPX po 9 35 EST każdego ranka. Dzielimy to, co planujemy zrobić w naszym SPX Daily Outlook Ten biuletyn jest dostępny w naszej witrynie internetowej i za pośrednictwem poczty elektronicznej każdego dnia Możemy handlować opcje zarówno w dniu wygaśnięcia, jak i na 1 dzień przed Clearly, co czyni je bardzo niestabilnymi i potencjalnie wysoce zyskowymi zdolne To podejście nie jest dla wszystkich Ponieważ jeśli handel jest przegrany może to być 100 strat, ponieważ kończy się on bezwartościowy na końcu Jednak opracowaliśmy podejście, które dobrze dla nas działało i będziemy podzielić się z wami swoimi celami zysku i zatrzymuje się dla każdego handlu Mamy średnio ponad 60 ROI każdego dnia, a pokażemy Ci, jak to robimy. Nie jest traderem. Nasza usługa może nadal być korzystna, ponieważ nasze cele cenowe na SPX są nieocenionym źródłem informacji pomóż określić, czy powinieneś trzymać się lub wyjść z pozycji, ponieważ zbliża się do jednego z naszych celów. Nie zgaduj więcej ani nie spodziewaj się, jakiego indeksu SP 500 może dziś robić. Nasza codzienna prognoza zapewni Ci wgląd w to, że musisz się upewnić, że Twój biznes handlowy zaczyna się dzień. Nasze SPX Daily Outlook. We dwa sekcje w naszym codziennym biuletynie dla naszych abonentów Pierwszym jest nasza prognoza rynkowa Podajemy konkretne cele cenowe na najbliższy czas, a nawet najwyższy lub najniższy dzień dla SPX i SPY Pozwala to na uzbrojony w formacja potrzebna podczas codziennego handlu Drugą sekcją jest nasza strategia handlu W tym miejscu dzielimy się konkretną opcją i ceną, którą zamierzamy sprzedawać w ciągu dnia Nasi subskrybenci rozpoczynają dzień obrotu tym szczegółowymi informacjami, które pomogą im zarobić dzień Niektóre odzwierciedlają nasze transakcje, inni używają tych informacji do handlu zgodnie z ich własnymi parametrami Jak korzystasz z tych cennych informacji zależy od Ciebie, ponieważ każdy przedsiębiorca ma inne cele i tolerancje na ryzyko Ale posiadanie tych informacji każdego ranka z pewnością okaże się nieocenione dla Twojego dnia handlowanie, jak to było w naszych sprawach. Zapraszamy do bezpłatnego 14-dniowego testu Today. SPX Option Trader nie jest zarejestrowanym pośrednikiem handlowym lub doradcą finansowym. Zalecenia i informacje podane w niniejszym dokumencie nie powinny być interpretowane jako porady inwestycyjne lub jako poparcie jakiegokolwiek zabezpieczenia lub firmy Ta informacja jest dostarczona wyłącznie w celach informacyjnych i bez jakiejkolwiek gwarancji. Nasze strategie nie mają na celu spełnienia wymagań e wymagania dla każdego inwestora Należy pamiętać, że handel na giełdzie, w szczególności handel opcjami, ma duże potencjalne korzyści, a także duże ryzyko związane z transakcją Trading of Options może nie być odpowiednie dla wszystkich użytkowników tych informacji, a nie SPX Option Trader przyjmują cały koszt i ryzyko inwestowania lub obrotu, które zdecydujesz się podjąć Pamiętaj, wyniki z przeszłości nie zapewniają przyszłych wyników Nie ma gwarancji, że każdy pojedynczy portfel będzie dopasowany dokładnie do tego, jaka jest wydajność portfolio naszych modeli Zawsze wykonaj własne badania i rozważ konsultacje kwalifikowany profesjonalista inwestycyjny przed zainwestowaniem pieniędzy Redakcja, pracownicy i członkowie SPX Option Trader mogą posiadać pozycje na papierach wartościowych wymienionych w niniejszym spektrum SPX Option Trader jest całkowicie niezależny i nie otrzyma żadnej rekompensaty od wymienionej firmy Odbieranie tych informacji oznacza akceptację tych warunków SPX Option Trader jest właścicielem praw autorskich wszystkich informacji zawarte w tej witrynie internetowej, o ile nie zaznaczono inaczej Redystrybucja informacji i zawartości dostarczona tutaj bez wyraźnej pisemnej zgody SPX Option Trader jest surowo zabroniona W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.

No comments:

Post a Comment